POPIS ODLUKA NADZORNOG ODBORA
2020.GODINA
30. sjednica od 10. rujna 2020.
BROJ ODLUKE ODLUKA/ ZAKLJUČAK
30/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 29. sjednice Nadzornog odbora
30/2 Odluka o davanju prijedloga Skupštini društva za izbor revizora za 2020. godinu
30/3 Odluka o izmjeni i dopuni Kolektivnog ugovora za t.d. Komunalije-Plin d.o.o.
30/4 Odluka o prijedlogu zajedničke izgradnje nove poslovne zgrade Komunalija-Plin d.o.o.
29. sjednica od 24. lipnja 2020.
BROJ ODLUKE ODLUKA/ ZAKLJUČAK
29/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 28. sjednice Nadzornog odbora
29/2 Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanja za razdoblje 01.01.- 31.12.2019.
29/3 Odluka o Izvješću Nadzornog odbora o provedenom nadzoru
29/4 Odluka o Izvješću o provedenom revizijskom nadzoru
29/5 Odluka o rasporedu ostvarene dobiti za 2019. godinu
28. telefonska sjednica od 30. travnja 2020.
BROJ ODLUKE ODLUKA/ ZAKLJUČAK
28/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 26 i 27. sjednice Nadzornog odbora
28/2 Odluka o Planu poslovanja za 2020. godinu
28/3 Odluka Planu poslovanja za 2020. godinu
28/4 Odluka o sklapanju ugovora sa tvrtkom Hidrocom d.o.o. Pitomača za nabavu plinoinstalaterskog matrijala i opreme za 2020. godinu
28/5 Odluka o sklapanju Ugovora o prodaji plina opskrbljivaču u obvezi javne usluge s tvrtkom “ INA d.d. “, Zagreb kao opskrbljivač plina za plinsku godinu 2020./2021.
28/6 Odluka o nabavi plina za plinsku godinu 2020./2021. – tarifna grupa poduzetništvo
28/7 Odluka o sklapanju Aneksa o radu Uprave – direktora
27. telefonska sjednica od 30. ožujka 2020.
BROJ ODLUKE ODLUKA/ ZAKLJUČAK
27/1 Odluka o izmjeni i dopuni Kolektivnog ugovora za t.d. Komunalije-Plin d.o.o.
2019.GODINA
26. redovna sjednica od 23. prosinca 2019.
26/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 25. sjednice Nadzornog odbora
26/2 Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanja za razdoblje od 01.01. do 30.09.2019. godine
26/3 Odluka o izmjeni Plana poslovanja za 2019. godinu
26/4 Odluka o izmjeni Plana nabave za 2019. godinu
26/5 Odluka o izmjeni i dopuni Kolektivnog ugovora za t.d. Komunalije-Plin d.o.o.
25. redovna sjednica od 09. listopada 2019.
25/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 24. sjednice Nadzornog odbora
25/2 Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanja za razdoblje od 01.01. do 30.06.2019. godine
25/3 Odluka o davanju suglasnosti za obavljanje dopunske djelatnosti Jadranko Vinković
24. redovna sjednica od 08. srpnja 2019.
24/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 23. sjednice Nadzornog odbora
24/2 Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanja za razdoblje od 01.01. do 31.03.2019. godine
24/3 Zaključak o izboru revizora za 2019. godinu
24/4 Odluka o Planu poslovanja za 2019. godinu
24/5 Odluka o Planui nabave za 2019. godinu
24/6 Zaključak o dopuni točke 6. za iduću sjednicu NO – dopunski rad Jadranko Vinković
23. redovna sjednica od 24. travnja 2019.
23/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 22. sjednice Nadzornog odbora
23/2 Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanj aza period od 01.01. – 31.12.2018.
23/3 Odluka o Izvješću Nadzornog odbora o provedenom nadzoru
23/4 Odluka o Izvješću o provedenom revizijskom nadzoru
23/5 Odluka o rasporedu ostvarene dobiti za 2018. godinu
23/6 Odluka o sklapanju Aneksa o radu Uprave – direktora
22. redovna sjednica od 03. travnja 2019.
22/1 Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 21. sjednice Nadzornog odbora
22/2 Odluka o sklapanju Ugovora s tvrtkom HIDROCOM d.o.o. Pitomača za nabavu plinoinstalaterskog materijala i opreme za 2019. godinu
22/3 Odluka o sklapanju Ugovora o prodaji plina opskrbljivaču u obvezi javne usluge s tvrtkom ” Hrvatska elektroprivreda – dioničko društvo” Zagreb ka opskrbljivača plina za plinsku godinu 2019./2020.
22/4 Odluka o nabavi plina za plinsku godinu 2019./2020. – tarifna grupa poduzetništvo
2018. GODINA
21. redovna sjednica od 12. prosinca 2018.
21/1 – Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 20. sjednice Nadzornog odbora
21/2 – Odluka o prihvaćanju Izvješća o poslovanju društva Komunalija-Plin d.o.o. Đurđevac za period od 01.01. do 30.09.2018.
21/3 – Odluka o Izmjeni plana poslovanja za 2018. godinu
21/4 – Odluka o Izmjeni plana nabave za 2018. godinu
21/5 – Odluka o pravu potpisa Ugovora za izgradnju zamjenske građevine dijela postojeće mreže plinovoda u Đurđevcu i izgradnja novih dionica – produžetci distributivne plinske mreže, E-MV-1/18
20. redovna sjednica od 12. rujna 2018.
20/1 – Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 19. sjednice Nadzornog odbora
20/2 – Odluka o prihvaćanju Izvješća o poslovanju društva Komunalija-Plin d.o.o. Đurđevac za period od 01.01. do 30.06.2018.
19. redovna sjednica od 09. srpnja 2018.
19/1 – Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 18. sjednice Nadzornog odbora
19/2 – Odluka o prihvaćanju Izvješća o poslovanju društva Komunalije-Plin d.o.o. Đurđevac za period od 01.01. do 31.03.2018.
19/3 – Zaključak o izboru revizora za 2018. godinu
19/4 – Odluka o izmjeni i dopuni Kolektivnog ugovora za t.d. Komunalije-Plin d.o.o.
19/5 – Zaključak o nabavi plina za iduću plinsku godinu 2018./2019.
18. redovna sjednica od 24. travnja 2018.
18/1 – Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 17. sjednice Nadzornog odbora
18/2 – Odluka o poslovanju i financijskom izvješću poslovanja za period od 01.01. – 31.12.2017.
18/3 – Odluka o Izvješću Nadzornog odbora o provedenom nadzoru poslovanja za 2017.
18/4 – Odluka o Izvješću o provedenom revizijskom nadzoru za 2017.
18/5 – Odluka o rasporedu dobiti za 2017. godinu
18/6 – Odluka o potpisu Sporazuma o reguliranju vlasničkih prava na zemljištem kojim se zatvorilo potraživanje od Nature-Milk-Đurđevac d.o.o.
17. redovna sjednica od 27. ožujak 2018.
17/1 – Odluka o verifikaciji Zapisnika i Odluka sa 16. sjednice Nadzornog odbora
17/2 – Odluka o planu poslovanja za 2018. godinu
17/3 – Odluka o planu nabave za 2018. godinu
17/4 – Odluka o kreditu na iznos 4.000.000,00 kn
17/5 – Odluka o nabavi plina za iduću plinsku godinu 2018./2019. sa HEP d.d.